Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13.08.2015, 12:00   #3230
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Roni92 Zobacz post
Michał, też tak myślałem, ale po jeździe właśnie miałem raczej negatywne odczucia i tylko mnie to jeszcze bardziej odrzuciło. Jak dla mnie kompletny brak kontroli nad silnikkiem, zawiecha nie zrobiła na mnie wrażenia, duże koszty utrzymania i.... w sumie nawet by było mnie stać na jego utrzymanie, ale jak dla mnie sprzet za tak cięzką kase ma za dużo wad/usterek. Nie rozumiem KTMa, wstawiają podzespoły naprawde dobrej jakości, a jednocześnie nie potrafią zrobić działającej pompy wody/paliwa? Dla mnie to chore. To już nawet nie chodzi o koszty, tylko zwyczajne wkurwienie, że wydajesz oszczedności życia na sprzęt, o który będziesz się martwił przy każdej jeździe i myślał, co się spier**** następne. I jeszcze te odkręcające wszędzie śruby i gwoździe w cylindrze. Purystą nie jestem ale mimo wszystko to też denerwóje. Silnik ma pracować jak silnik, a nie wiadro z gwoździami. Nawet nie wiadomo kiedy coś zacznie stukać, bo każdy powie "ten typ tak ma".
ps. ponarzekałem sobie, aż mi ulżyło
Placi ci ktos za narzekanie?
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem