1. Wspomniane łożysko jest wywalone w 8 na 10 lc4, więc to pewniak

2. Wrzucanie z 1, z 2 na luz na postoju - utrudnione bo sprzęgło ciągnie w 5 na 10 lc4
3. Wolne obroty - często mają podwyższone wolne obroty bo na niższych stuka auto - deko , lub wręcz gasi silnik - w 3 na 10 lc4
4. Podejrzane stuki inne niż szum łożysk dźwigienek zaworów - np stukający tłok- te silniki mają nicasil i regeneracja + tłok = 2000 zł w 1 na 10 lc4
5. przepuszczający rozrusznik - winne koło pośrednie, łożysko kierunkowe - 5 na 10 lc4
ogólnie LC4 to nie afryka - kupuj z jak najmniejszym przebiegiem, w jak najlepszym stanie - sprzęt który ma 20 tys polata na pewno dając frajdę - nawet jak coś w międzyczasie dołożysz. Styrany, z przebiegiem pow 50 tys (zależy od sposobu użytkowania) to nie tylko tłok to "nigdy nie wiadomo co ".
kupując lc4 powinieneś podpisać deklaracje:
"Mam zdolnośći manualne i podstawową więdzę mechaniczną, lub dobrego zaufanego mechanika w okolicy" bo podstawowa czynność jak wymiana oleju i sprawdzenie luzów zajmuje w 1 cylindrowym japończyku 15 minut a w lc4 2 godziny

Poza tym to zajebisty motocykl ! Ja go kocham i nienawidzę zarazem