Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.06.2015, 12:17   #4
CeloFan
 
CeloFan's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 588
Motocykl: brak
Galeria: Zdjęcia
CeloFan jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 18 godz 51 min 54 s
Domyślnie




Cytat:
Napisał Ropuch Zobacz post
Muszę Was pogodzić - oto wałek z 990ADVR po przebiegu 52700 km. salon polska jeden właściciel - motocykl jeżdżony tylko po asfalcie na dalekich dystansach we dwoje - słowo daję żadnego terenu, żadnego katowania, regularnie serwisowany w ASO, wszystko wymieniane na czas - ocokaman
Ma ktoś sensowne wytłumaczenie co mogło być przyczyną takiego zużycia - rynce opadają


Załącznik 55875



Cytuję za service manual:
Hexagon nut on chain sprocket M20x1.5 sheet retainer + 60 Nm.

Ostatnio zmieniałem zębatkę zdawczą JT na oryginalną.
Ta którą wyjmowałem była dokręcona tak, że ... nakrętkę odkręciłem palcami. Trzymała się tylko na zabezpieczeniu z blaszanej podkładki.
Piszę to, bo przyszło mi na myśl że to nie mogła być wina siły dokręcenia zębatki, bo mimo przebiegu (u mnie) 62 tyś, wałek jest nienaruszony.
Może ktoś w twoim motocyklu założył niewłaściwą z jakiegoś powodu. (nie wiem czy to możliwe)
A z ciekawości, co na to serwis?
__________________
Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie.
https://www.facebook.com/CFact1/
CeloFan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem