Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23.06.2015, 07:21   #3074
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,201
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 52 min 4 s
Domyślnie

Jest coś takiego jak serwisówka z momentami dokręceń śrub i jeśli decydujesz się na ktm-a to dobry klucz dynamometryczny jest tu podstawą przy grzebaniu , kluczem pneumatycznym to się koła dokręca w aucie !
Jeśli serwis wykonuje te czynności to wiadomo jak może być , ale regułą jest nie używać zamienników , żadnych . Części oryginalne do kata kosztują mało w stosunku do japońskich czy innych moto wiec po co kombinować . Zadzwonię z ciekawości do przyjaciół z serwisu kata w Romie i zapytam czy mieli taki przypadek i co było ewent.. przyczyną ,
Powodem wyrabiania się wałków w Africe jest stosowanie zamienników zębatki zdawczej , które mają luźniejszy frez i nie mają gumy oraz zapominanie o wymianie zabezpieczenia . Największym błędem jest obracanie zabezpieczenia na drugą stronę przy wymienię zębatki bo tam nie jest wyrobiona .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem