moim zdaniem trzeba podstawic gazniki z prawidlowo pracujacej afry. remont to ostatecznosc. zakladam, ze pomiar cisnienia zostal wykonany prawidlowo i odpowiednio wyskalowanym narzedziem.
ja mialem kiedys taka sama przygode jak Fazi. polecilem koledze z krakowa motocykl kolegi z rzeszowa ktory serwisowalem i ktory moim zdaniem byl w bardzo dobrym stanie. kolega oddal motocykl na serwis w krakowie jakims dzieciakom i po paru dniach dzwoni z pretensjami, ze motocykl jest szrot i ze trzeba remontowac silnik bo ma 5 atm. zaczal sie ciskac i sugerowac zwrot pieniedzy. poprosilem zeby podjechal do 'mechanika' i dal mi go do telefonu. pytam 'fachowca':
- wiesz ze w f650 jest dekompresator na walku?
- eeee... nie
- no to zdemontuj go i zmierz cisnienie i oddzwoncie
za pol godziny dzwonia:
- cisnienie nadal slabe ale juz lepiej bo jest 8 atm bez dekompresatora
to sie pytam:
- manetke zescie odkrecili?
- eeeeee... a to trzeba?
- to odkreccie i zadzwoncie
za chwile telefon:
- jest 11 atm
i tak kuwa o! mechaniki panie. juz chcial dzieciak kolege na gruba kase opierdolic. zeby jednak nie bylo za wesolo i tak go orznal na czym innym - ale to juz inna historia...
reasumujac - wyregulowac zawory i podstawic gazniki z innej afry, ktora pracuje prawidlowo. i bedzie na 100% wiadomo.
p.s. kable WN ostatecznie wymieniles bo nie doczytalem?
p.p.s. nieregularne i falujace wolne plus czkniecia to rowniez moim zdaniem wina nadmiaru powietrza w mieszance - pytanie tylko jakie jest jego zrodlo. co ciekawe spotykam sie z takimi obiawami tylko w RD07 - nigdy w RD04 czy TA choc to tak podobne konstrukcje
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 22.05.2015 o 12:21
|