Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.05.2015, 14:14   #6
Neno
 
Neno's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
Neno jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
Domyślnie

Ja też zaczynam powolutku myśleć o filtrowaniu paliwa i to niekoniecznie tylko tego z butelek PET. Po prostu są miejsca, gdzie warto też filtrowac podczas tankowania z dystrybutora lub po prostu mieć filterek, który działa zawsze, poza zbiornikiem. Tyle, że po drodze jest jeszcze pompa... Dylematy...
Poniżej przykład tego co zatankowaliśmy z dystrybutora, w blisko 1mln mieście (więc raczej obrót jakiś tam mieli na tej stacji).





O dziwno na tym motocykle jechały.
Inna stacja, inny przykład:



W obu przypadkach paliwo tuż po zatankowaniu było idealnej jakości, ciemniało wraz z upływającymi godzinami. Robiła się jakaś lekka zawiesina ale motocykle na tym jechały!


Wcześniej doleliśmy z PETów - taką w normalnym kolorze i problemy były... pewnie jakieś paprochy się dostały.
Obserwuję temat, nie wiem na co się zdecyduje ale na pewno po jakimś czasie dam znać jak to działa w moim przypadku.
Neno jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem