Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.02.2009, 11:05   #9
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Oczywiście jeśli ten syf jest. Bo jak sie okazuje Japonia to nie BMW i 15 letnie GS 500 exploatowany na mineralnym oleju po przejechaniu 80 000km i rozebraniu silnika nie stwierdzono nagaru ani żadnego syfu. Przypomne że to silnik chłodzony powietrzem, eksploatowany na byle czym 20w50 przez naście lat. Afrika też nie haj tek ale o wiele stabliniejsze silnik osiąga temp. Chociaż jak w 2005 zanabyłem Afri, zalaną oczywiście jakimś półsyntetykiem, to pod oknami zaworowymi miałem zważone jak śmietana śladowe ilości oleju. Ciekawe czy syntetyka też zważy
On jest... tylko on wcale nie musi być widoczny gołym okiem... a przy precyzyjnie spasowanych japońskich silnikach, taki mikroskopijne opiłki, czy grudki nagaru .. nie pojedyncze, ale bardzo liczne, mogą przyczynić się do nieco szybszego zużycia... zatem w oleju mającym dobre właściwości płuczące... one sobie krążą, ale olej taki nie pozwala im osiadać na dno.... i po spuszczeniu oleju pozbywamy się tego niewidocznego syfu...
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem