Cytat:
Napisał ramires
Mimo wszystko warto po zmianie wydechu regulacje zrobic, inne cisnienie po wyjsciu z kolektora masz i niestety, mozesz bez regulacji jak juz wspomnieli stracic mocy zamiast jej zyskac
|
Ramires,ale z tego co wiem, wydechy dedykowane do danego typu motocykla...są już same w sobie dostrajane. i niepowinniśmy się spodziewać fajerwerków jeśli chodzi o osiągi,ale raczej powinniśmy się napewno spodziewać niepogorszenia parametrów. w afri miałem 4 wydechy różne,orginał, skorpiona z zx6r-generalnie troche straciła góre, wielki komin przelotowy z R1-niemiała totalnie dołu,i wkońcu arrowa dedykowanego do afri, dół jak w afri góra ciutke lepsza. podobno doświadczenia miałem z sv, założenie microna-dupa blata i spalanie wielkie, a jak założyłem leovinca dedykowanego to super.
a druga sprawa jak regulować gaźniki w afri? pilotami zmieniać dysze?
iglice fabryczne są nieregulowalne.