Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.02.2009, 08:48   #39
Maciach
 
Maciach's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 120
Motocykl: RD07
Maciach jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 15 godz 27 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Mimo wszystko warto po zmianie wydechu regulacje zrobic, inne cisnienie po wyjsciu z kolektora masz i niestety, mozesz bez regulacji jak juz wspomnieli stracic mocy zamiast jej zyskac
Ramires,ale z tego co wiem, wydechy dedykowane do danego typu motocykla...są już same w sobie dostrajane. i niepowinniśmy się spodziewać fajerwerków jeśli chodzi o osiągi,ale raczej powinniśmy się napewno spodziewać niepogorszenia parametrów. w afri miałem 4 wydechy różne,orginał, skorpiona z zx6r-generalnie troche straciła góre, wielki komin przelotowy z R1-niemiała totalnie dołu,i wkońcu arrowa dedykowanego do afri, dół jak w afri góra ciutke lepsza. podobno doświadczenia miałem z sv, założenie microna-dupa blata i spalanie wielkie, a jak założyłem leovinca dedykowanego to super.

a druga sprawa jak regulować gaźniki w afri? pilotami zmieniać dysze?
iglice fabryczne są nieregulowalne.
Maciach jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem