No to tak. Nagrzewnica sie uspokoiła. Znaczy ogrzewanie zaczęło działać po kilku odkręcaniach węża i dolewaniu płynu do nagrzewnicy. 
 
Nowy korek ewidentnie nie działa bo wybija płyn do zbiorniczka ale nie umie zasssać spowrotem bo w chłodnicy brakuje kapkę płynu.  
 
Na starym korku płyn zasysa na zimnym silniku ale na gorącym silniku para przebija się przez niego delikantnie w korkach  i mnie to denerwuje więc go zamieniłem na poprzedni. 
 
Ale z innej beczki. 
 
A od czego zacząć analizę słabych hamulców z tyłu? 
 
Okleiny na szczękach są bo sprawdziłem.  
 
Układ nie ma korektora tylnich hamulców więc ten element odpada. Połączenie przewodów "po przekątnej". Zacząć od wymiany tłoczków czy przewodów giętkich?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Naczelny Filozof  
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] 
Kymco Activ 50 ADV
			 
		
		
		
		
	 |