Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.02.2009, 22:09   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,200
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 15 min 51 s
Domyślnie

To zawieszenie nie jest popularne, ponieważ w większości WP robi USD, firma, do której zwróciłem się o pomoc w wykonaniu odpowiednich sprężyn, takie same przygotowywała kilka lat temu do LC4 ADV i SXC pod rajdy pustynne. Ale wiadomo to, co 3/4 lata temu było topem , przy obecnym rozwoju techniki jest kupą żelastwa niestosowaną już przez szanującego się zawodnika . Dla mnie jako amatora jest w zupełności wystarczające.
Widzisz na poprzednich sprężynach, stosując olej, 5W ustawiając odbicie na siódmej pozycji i napięcie sprężyny na połowie regulacji , osiągałem komfortowe ustawienie do jazdy w średnio-trudnym terenie . Do jazdy po piochu ustawia się na sztywno, gdzie w przypadku tamtych sprężyn im więcej utwardzałeś tym bardziej skracał się skok zawieszenia, było to bardzo męczące i urywało nadgarstki, ponieważ pracowało w 40% . Nowe sprężyny są tak wykonane, że ta progresja jest cały czas , bez względu na sposób ustawienia i nie skraca się długość skoku . Nie wiem czy nie namieszałem Ci w głowie . Nie mam pojęcia czy zrobią coś podobnego pod oryginalne do Afryki, mogę zapytać i dam Ci znać. Wiadomo, że wymiana sprężyny nie zmieni znacząco parametrów, ale mogę polecić komplet Wilbersa ( przód i tył) . Miałem w którejś z AT i w stosunku do oryginału wypadają znacznie lepiej .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem