Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.01.2009, 17:36   #29
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Ale nie masz czujnika poziomu paliwa w komorach pływakowych. Na tej podstawie pompa się nie wyłączy.
Wyłączy, jeśli nie będzie mogła wpompować większej ilości paliwa, bo dopływ zostanie zamknięty przez zaworki iglicowe. Co do wartości ciśnienia miałem na myśli to, że w pewnym ściśle określonym przez producenta momencie pompa przestaje pracować coby nam się waha innymi otworami nie zaczęła lać, gdyby to ciśnienie było za duże i pokonało opór stawiany przez zaworki iglicowe.

Napisałem, że napięcie jest podawane w momencie wciśnięcia przycisku rozrusznika i pracy silnika. a nie gdy włączysz zapłon w stacyjce.

Swoją drogą zrobiłem układzik z przekaźnikiem, gdzie pompa dostaje napięcie wraz z przekręceniem kluczyka na zapłon. I wszystko fajnie, ale jak się przewrócisz i zdusisz silnik, a zapłon jest włączony, to otworami przelewowymi leje się paliwo i to zmusza pompę do pracy. Jest to o tyle niebezpieczne że silnik często zdusisz przewracając się, a wyłączyć zapłon kluczykiem to może być problem, bośmy np są średnio przytomni. A paliwko leeeeje się..na ciepły silnik...

Także wracam do oryginalnego układu, tyle że do zalania gaźników na nowo trzeba będzie zrobić patent z przyciskiem.

Pozdrawiam
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem