Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28.01.2009, 22:03   #13
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Nie będzie. Jeśli chodzi o połączenia to jednak wszystko zależy od geometrii, statyki, dynamiki, zasad wytrzymałości, materiału, przekrojów i niestety wykonania.

Kufer pospawany zawsze będzie wytrzymalszy w sensie stanu granicznego wytrzymałości

Kufer ponitowany (ze względu na konstrukcję która będzie wymuszona - jakieś kątowniki w narożach, ew. wzmocnione naroża zakładkami blachy) zawsze będzie wytrzymalszy ze względy na stan graniczny użytkowania - będzie sztywniejszy .

Jeśli chodzi o to... to najlepszy byłoby połączenie kombinowane. Wiąże się to z kosztami i masą.

Zawsze można całą puchę stworzyć zaginając arkusz, w narożach dać kątownik zewnątrz i nasrać nitów. Oczywiście wzmocnić ścianki odpowiednim żebrem usztywniającym pod wiekiem. Tak to się ma jeśli chodzi o teorię.
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem