Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.01.2009, 10:34   #14
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

Z tymi 400V to chyba przesadziłeś. Sygnał z modułu bedzie miał chyba charakter bardziej "elektroniczny" i wartość mierzoną w mV.
Wyszło mi, że to około 30 mV, ale mogłem coś z pomiarem popierniczyć. Musze to jeszcze porównać z sygnałem na pozostałych cewkach.

Połaczenia przedmiotowego przekaźnika są te same we wszystkich modelach czyli sygnał z CDI idzie na jedną z cewek, obrotomierz i nasz nieszczęsny przekaźnik do wysterowania pompy paliwa, drugi daje stałe napięcie spod bezpieczników i stacyjki na przekaźnik, a trzeci to bezpośrednie połączenie przekaźnika z pompą paliwa.
Natomiast czy same przekaźniki są te same - wątpie. RD07a ma już zupełnie inny moduł, impulsator i po jednej cewce na dwie świece, wiec impuls może być inny, ale z kolei ten sam impuls idzie na obrotomierz i powinien być taki sam jak w innych modelach. Nie wiem. W RD04 i RD07 powinno być to samo, ale głowy nie dam, bo mimo wszystko moduły są innne.

Interesuje mnie bardzo wartość tego sygnału z CDI (RD04), bo nie wiem czy mam grzebać w instalacji, czy rozglądać się za przekaźnikem.
A jak się wk...wie to se Mikuni sprawie i będę miał cały przekaźnik w d...
W sumie koszty podobne.
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem