Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.01.2009, 22:15   #13
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bartol Zobacz post
a możecie powiedzieć jak zmierzyć impuls z CDI? Jakie ma wartości. Tak, żeby stwierdzić czy dochodzi do kostki. Da rade taki pomiar zrobić multimetrem (takim za 600-800 zł)? Cosik mi się nie che wierzyć, że talki przekaźnik padł, ot tak. Albo, jak sprawdzić sam przekaźnik?
Bartol dobry temat Trzeba pomierzyć u kogoś te wartości i porównać sam jestem ciekaw? Głowy nie dam, ale do obrotomierza wychodziło w porywach 400V (typowa instalacja samochodowa - cewka przerywacz) Ten układ zapłonowy jest inny może być inaczej

Następne pytanie - czy te przekaźniki są takie same RD-03/04 i RD-07
W trójce ten przewód idzie na cewkę zapłonową i na obrotomierz.
W RD-07 może być tak samo tylko tyle, że to wychodzi z modułu, ale to tylko moje gdybania. Niestety nie posiadam schematu samego modułu do RD 07 (ma ktoś?)

Ostatnio edytowane przez Kazmir : 25.01.2009 o 22:19
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem