Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.11.2014, 21:34   #14
sawmen
 
sawmen's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Rzepin
Posty: 30
Motocykl: Transalp PD06
Przebieg: 65kkm
Galeria: Zdjęcia
sawmen jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 4 godz 51 min 3 s
Domyślnie

Powiem ci na przykładzie licznika analogowego na linkę od Golfa 2. Licznik miał kołek na którym w spoczynku opierała sie wskazówka, jak licznik źle pokazywał rozbierało sie go, wskazówkę podnosiło i przerzucało sie nad tym kołeczkiem, wtedy licznik wskazywał minus, wtedy trzeba było wskazówkę lekko ale na chama przesunąć w lewo (odwrotnie niż zegarek) i ona się przestawiała na wałeczku na którym siedziała, lekko 2-3 mm, i znowuodgięcie przed kołeczek czyli w stan spoczynkowy. Zwiększało sie dzięki temu wstępne napięcie sprężynki w środku licznika. Bo rozumiem ze jak jedziesz np 50 pokazuje np65, jak 100 to 140, i tak dalej?
sawmen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem