Wątek: Nowa Afryka
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08.11.2014, 16:07   #1230
zipo
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Pol off top

Skonczylo sie juz i bez wynalazkow hondy. Jednostkowe przypadki walki z generalnym remontem dobrze to pokazuja.Honda to nie tylko motory i tak jak inne corpo poddana jest pod paragrafy i normy a jeszcze bardziej uklady.
Dzisiejsze dyrektywy w zalozeniach maja znacznie wiecej wymagan dla producenta niz tylko normy emisji czy halas. Teraz produkt ma okreslona zywotnosc i przewidywalnosc tego procesu musi byc zachowana i weryfikowalna. Honda jeszcze sie opiera ale juz widac ze pojdzie z "duchem czasu" tak jak Wasz prze prze reklamowany ktm
Mala dygresja
Mnie wqrwia dla przykladu fakt, ze konkurencja z Berlina nie umiejac sie uporac z Ducati multistrada w walce na klase,rozwiazania i wyglad postanowila wykupic firme i skutecznie zastosowac radykalny lifting by kontrolowac podaz przez regulacje popytu w glowach konsumenta za pomoca..brzydoty wprowadzanych zmian w wygladzie moto.
Nie mogly helmuty wplywac na lokalizacje fabryki i zatrudnienie ze wzgledu na kontrakt ale jak widac wplyneli na wyglad finalny ..
Kiedys az milo patrzylo sie na profil motocykla z ostatnich modeli multistrady lat przed 2014, nim szkopy dobraly sie do tej firmy.Dostojny wyglad,proporcje,wszystko z wloskim polotem dopracowane. A teraz wystarczy przypatrzec sie najnowszej karykaturze multistrady i na pierwszy rzut oka z profilu wylania sie wrona znana z czasow 3 rzeszy. Brakuje tylko sfastyki w karterze silnika...

Z Honda moze byc problem innej kwestii bo sie jeszcze nie podporzadkowali calkowicie ale za 5-10 lat...
Nie wiem kto sie jeszcze ludzi , ze jest inaczej. Takie czasy podle
http://www.google.com/patents/US20140083789

so..go ahead folks, you can ride my back now..

Ostatnio edytowane przez zipo : 08.11.2014 o 16:46
  Odpowiedź z Cytowaniem