Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17.09.2014, 17:03   #14
ArturS
 
ArturS's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
ArturS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
Domyślnie

Z tym zrywaniem wentyli to niema co dramatyzować. W serwisówce XT600Z napisano, że na asfalt 1.5/1.5, na offa 1.0/1.0 I to bez żadnych trzymaków. Kilka razy łapałem się na jeździe poniżej 1.0. Wentyl zerwało raz, jak złapałem zupełnego paciaka, a mimo to postanowiłem jechać dalej (i niestety dodawać za dużo gazu ).
A wracając do tematu, do niedawna używałem tego, co wozili ze sobą kompani podróży Ale ostatnio się wykosztowałem na chiński manometr za 5zł. Wożąc ze sobą koło z motka, próbowałem go skonfrontować z innymi "lepszymi" manometrami na stacjach paliw, kilka analogowych i jeden cyfrowy, żeby wiedzieć w którą stronę przekłamuje i... nie wiem, bo przy 2.5 atm jest rozrzut +/- 0.5, więc pozostało mi wyciągnąć średnią i tym samym dojść do wniosku, że ten chiński jest najdokładniejszy, bo wypada dokładnie po środku
ArturS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem