Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Mhv
					 
				 
				Ex, nie czaisz bazy  , nie chodzi tu o Afrykę, tylko o budowanie przekonania, że bez litra i 100 KM nie ma jazdy. Kto jeździł lżejszymi sprzętami wie, jakie to przekonanie jest błędne. 
I nie przesadzaj z ta uniwersalnością 1190, bo do turystyki asfaltowej jest zylion przyjemniejszych moto   
			
		 | 
	
	
 
noo ale właśnie o tym pisałem.. nie zgadzam się z taką teorią... uważam że jest ona mocno naciągana, a już na pewno nie powinna abyć poparta modelem 1290 SA. ten model to powiekszenie oferty mega tanim kosztem...
a jako kontr argument podałem właśnie rozwój równoległy i o wiele bardziej dynamiczny modelu 390 czy choćby Freeride-y. 
Przypomnę też że KTM święci mega sukcesy w wyścigach motocyklowych w klasie moto3. 
Europa i USA.. idzie mocno w kierunku SUV, ale to nie wynika z zapędów firmowych a z oczekiwania rynku... zaasfaltowali wszytko, jeździć.nie ma gdzie .... a ludzie chcą sie szybko, wygodnie  i bezpiecznie przemieszczać... 
a co do super szybkich i wygodnych sprzętach... to moim zdaniem wcale nie jest tak ich dużo... i tutaj 1190 jak i nowy GS, i kilka jeszcze innych podobnych sprzetów moim zdaniem wiodą prym.. są szybkie i bardzo wygodne...