Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15.01.2009, 11:46   #10
klanol
:O
 
klanol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
klanol jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
Domyślnie

E - jest to przewód bezpośredni zasilający tripmajstra (stałe podtrzymanie napięcia), jest on wcześniej rozdzielony do stacyjki właśnie i z niej idzie w kierunku bezpieczników -
skrajny z lewej przewód włączany stacyjką i zasila bezpieczniki
obok niebieski A to przewód włączany stacyjką zasilający wentylator chłodnicy (do niego można się podpiąć w skrzynce bezpieczników jak i w kostce pod bakiem)
sama zaś stacyjka nie jest zabezpieczona bezpiecznikami. jak wspominałem, tylko przy wyłączonym silniku, jeżeli korzystamy z prądu akumulatora instalacja jest zasilana poprzez 30A bezpiecznik przy styczniku. w przypadku zasilania podczas jazdy ten bezpiecznik nie chroni instalacji! wszelkie podłączenia najlepiej puszczać przez bezpieczniki - nie zaszkodzi na pewno a zawsze pomoże!
klanol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem