Nie wiem czy 2T będzie dla Ciebie lepsze. Sama musisz zdecydować. 
Ja długo się zastanawiałem. Właściwie stawiałem na 4T ale... 
Spotkałem się z kolesiem, który ma EXC 250 2T. Po pierwsze usiadłem, położyłem moto, podniosłem, hmmm, wsiadłem i polatałem po torze i polu. 
Waga i poręczność zrobiły na mnie duże wrażenie. 
Potem przyszedł czas na rozmowy o utrzymaniu, serwisowaniu itd. 
Okazuje się, że moto praktycznie bezobsługowe. Przy moim lataniu trzeba raz na rok wymienić olej w skrzyni i raz na dwa lata tłok. Jak będę więcej i ostrzej latał to tłok może raz na sezon. Jednym słowem do moto zagląda się raz w roku! W porównaniu z 4T to jednak rzadko. 
Jeszcze krótko inne zalety. Generalny remont (jak kupisz minę) zamyka się praktycznie w wymianie tłoka i korby czyli jest dużo tańszy niż w 4T. 
Odpalanie 2T kopką jest banalnie proste. 
O zaletach 4T nie będę pisał bo sama masz. 
Ty decydujesz.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |