Cytat:
Napisał dawid8210
Gdzieś był temat o pierburgu. Grubą kreską było pisane by żadnych zamienników pierburga nie brać tylko oryginał, (z zamiennikami były z nimi problemy) jak już chcesz iść w takie pompy. I był też link do helmuckiej strony gdzie gość rozwiązał problem pompowania w razie wyjebki, poprzez dodanie przekaźnika pod czujnik oleju.
|
wszelkie pompy samochodowe to pompy przelewowe a nie ciśnieniowe jak w AT, znaczy to, mają one tylko zawór odcięcia, w pierburg'u 7.21440.51.0 jest ustawiony na 0,4bar (w At jest to 0,2 bar) pompy te chłodzą się przepływającym paliwem i kiedy włożysz ją do AT to przepływu praktycznie nie ma, i to głównie dlatego padają zamienniki. Ja miałem pierburga u siebie motocykl średnio palił ok 1L więcej dlatego wróciłem do oryginału z nowymi stykami, a pierburga wożę pod siedzeniem na wszelki wypadek.