Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.05.2014, 09:00   #2172
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 4 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dawid8210 Zobacz post
Gdzieś był temat o pierburgu. Grubą kreską było pisane by żadnych zamienników pierburga nie brać tylko oryginał, (z zamiennikami były z nimi problemy) jak już chcesz iść w takie pompy. I był też link do helmuckiej strony gdzie gość rozwiązał problem pompowania w razie wyjebki, poprzez dodanie przekaźnika pod czujnik oleju.
wszelkie pompy samochodowe to pompy przelewowe a nie ciśnieniowe jak w AT, znaczy to, mają one tylko zawór odcięcia, w pierburg'u 7.21440.51.0 jest ustawiony na 0,4bar (w At jest to 0,2 bar) pompy te chłodzą się przepływającym paliwem i kiedy włożysz ją do AT to przepływu praktycznie nie ma, i to głównie dlatego padają zamienniki. Ja miałem pierburga u siebie motocykl średnio palił ok 1L więcej dlatego wróciłem do oryginału z nowymi stykami, a pierburga wożę pod siedzeniem na wszelki wypadek.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.05.2014 o 09:05
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem