Kolejne 2.5kg mniej w stosunku do oryginału
Przy okazji remontu zważyłem kilka elementów XTka. Najcięższe:
- silnik 48kg
- rama 15kg
- przednie koło uzbrojone z oponą 10.5kg
- tylne koło uzbrojone z oponą 17kg
Zupełnie zapomniałem zważyć przedni zawias

Niedługo wymienię obręcze na aluminiowe z XTZ660 (stalówki są w opłakanym stanie, więc i tak nie mam wyboru) i zważę gadzinę na złomowcu. Ciekawe co wyjdzie. Pod Magdę zmieniłem z przodu oryginalną sprężynę na sprężyny z 3AJ (trzy części), z tyło też wrzuciłem z 3AJ. Wcześniej nawet takiego kloca jak ja biło po łapach, tył podskakiwał, a teraz jest mięciutko jak trzeba, do turystyki rzecz jasna. Przy moim 3AJ żonowy 3TB wydaje się być lekki jak piórko, ale dopiero waga prawdę powie.