Cytat:
Napisał kudlacz
Jak moto chodzi bez zastrzeżeń to nie ruszaj nic  potem będzie całość ruszona i pewnie sie pojawi mały wyciek to tu ... to tam. Pozatym kartery są składane bez uszczelki nie tylko w AT. Więc po co ruszać jak i tak uszczelki nie założysz (chyba że silikonu  ) By sie dostać do połówek musisz zdjąc obie głowice, cylindry itp. więc oprócz zestawu kompletnego uszczelek bedziesz musał robić planowanie głowic a to koszty dodatkowe. A gdzie wał "wyleci" , cała skrzynia  . Co fabryczne pasowanie to fabryczne.
Moim zdaniem spróbuj dociągnąc śruby spinające kartery na całym obwodzie są to bodajże M6 z małym łepkiem na klucz 8. Robiłem też tak, że na łączeniu połówek dawałem dobry silikon (np. Wurth) na szerokość ok 1 cm. po uprzednim dokładnym odtłuszczeniu wszystkiego i maskowaniu taśmą,by wyszedł owy ślaczek.
Wujek dobra rada radzi.......
Pozdrawiam
(uje się nie kreskuje)
|
uszczelka faktycznie tam nie występuje,
jak Cię nie stać na uszczelki z Hondy to kup zamienniki np.Athena są trochę tańsze,
"By sie dostać do połówek musisz zdjąc obie głowice, cylindry itp. więc oprócz zestawu kompletnego uszczelek bedziesz musał robić planowanie głowic"
a na -uj planowanie głowic




" A gdzie wał "wyleci" , cała skrzynia

. Co fabryczne pasowanie to fabryczne. " a przy tym zdaniu to " od 60 lat się tak nie uśmiałem" amatorszczyzna i partactwo, informatycy do komputerów, mechanicy do miednicy, i takie tam bzdury
"Moim zdaniem spróbuj dociągnąc śruby spinające kartery na całym obwodzie są to bodajże M6 z małym łepkiem na klucz 8. " - bodajże tak ale jest też parę większych śrub i ważniejszych
myślałem że wytrzymam do końca roku, no ale nie udało się, ja wiem że w internecie kupa bzdur jest, dlatego już od dłuższego czasu nie czytam działu technicznego, ale teraz już nie wytrzymałem
P.S. i wszystkiego najlepszego w Nowym 2009 Roku howk