Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.03.2014, 21:43   #6
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Dzieju, to tak nie działa. Przy przebiegu 100 Kkm to nie powiększające się luzy pasowania są problemem a pierścienie i uszczelniacze zaworów ew. same zawory.
Zobacz ma tolerancję pasowania - jest ogromna. A limit serwisowy jest o rząd wielkości większy!
Nie bawiłem się w rachunek prawdopodobieństwa bo nie znam dokładnego luzu jaki zrobił "szlifierz" ale tak czy inaczej zabrał trochę przelotu jeśli przedobrzył.
100tyskm to nie jest problem dla pierścieni czy zaworów.
Kiedyś dawno temu robiłem szlif +nowy tłok w MZ 250. Poleciłem żeby był w najciaśniejszej możliwej tolerancji.
Docierał się nieco ponad 5 tyskm ale potem chodził jak szalony, 155km/h zmierzone.
Zbyt luźna tolerancja lub przeciągnięta jeszcze mocniej to strata materiału i przebiegu jak by nie patrzeć.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 02.03.2014 o 21:55
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem