Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.10.2013, 01:04   #7
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

te stuki o których piszecie pochodzą od wyrobionej plastikowej tulejki, która nie jest wymienna a znajduje się w dolnej części chromowanej lagi. Stuk ten powstaje podczas szybkiej zmiany kierunku pracy zawieszenia. Jest wyczuwalny także na kierownicy i niczym nie różni się od objawów dźwiękowych luzu na główce ramy. Łatwo to sprawdzić wyjmując lagę z motocykla - naciskamy i gwałtownie puszczamy. Jeżeli tulejki są mocno wyrobione to takie zawieszenie napier..a konkretnie i jest to głównie słyszalne podczas wolnej jazdy, później szum wiatru i dźwięk silnika skutecznie to zagłusza.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.10.2013 o 01:16
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem