Wątek: koło magnesowe
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.12.2008, 20:09   #11
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bartol Zobacz post
sam reaktor prundu jest chyba taki sam we wszystkich RD, czego nie można powiedzieć o impulsatorze, który ze wspomnianym kołem magnesowym ma dużo wspólnego. W RD04 i RD07 są dwie cewki implulsatora i dwie płytki na kole magnesowym (stwierdzone organoleptycznie w RD04), a w RD07A jest jedna cewka i jedna płytka na kole (jest zupełnie inny moduł) tak przynajmniej wynika ze schematów.
czyli tak po krótce... którą część silnika RD07A mam zamienić na część z silnika RD07 tak żeby wszystko działało?

EDIT: dobra już wiem o co chodzi, teraz dwa pytania: ta

- ta śruba łeb 17 trzymająca koło w środku ma gwint lewostronny/prawostronny? (coś mi się wydaje że może to być lewostronny ze względu na kierunek kręcenia wałem przy chociażby ustawianiu zaworów)
- jak najlepiej przytrzymać wał w miejscu podczas odkręcania tej śruby?
- Izi, czy byłaby możliwość pożyczenia tego ściągacza na parę dni? Lub ewentualnie wpadłbym z obydwoma silnikami na chwilę do Ciebie w tej kwestii jako do specjalisty... powiedz tylko cenę za usługę
- czy po ściągnięciu koła z wału jest możliwość popieprzenia jakoś jego umiejscowienia względem wału? czy chodzi o to żeby się np jakiś element koła zgrywał z elementem wału...
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland

Ostatnio edytowane przez Misza : 01.12.2008 o 20:57
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem