Poniżej tłumik wraz z DB i dolotem robiony pod Kryśke 

  Jesteśmy pierwsi, którzy te tłumiki testują na Afri 

 Pierwsze (po 200 km) wrażenia:
1)  moto jakby chętniej się wkręca na obroty. Odkręciłem na asfalcie do 7  tyś obrotów (musiałem zwolnić więc więcej nie odkręcałem) i szło  chętnie bez zająknięcia, chętniej niż wcześniej mam wrażenie a nie zapowiadało się na koniec możliwości zbyt szybko

2) dźwięk jest jak dla mnie świetny 
 
3) dolałem 100 ml oleju ale może dlatego, że "agresywnie" jechałem przez ten tłumik 

 będę obserwował...może błąd pomiaru? Wcześniej brała około 150 - 200 ml na 1 k km
4) waga - oryginał chyba coś 9,6 kg, ten tłumik około 2,6 kg + około 1 kg dolot wraz z osłoną 
 
Osłonę na dolot "przeciwprzepaleniową" dorabiałem sam