Konczac temat o wersji R dodam talko,ze sprzeglo chodzi w nim bardzo lekko i plynnie.Biegi wskakuja bez najmniejszego szarpniecia,blokowania sie i jakiegokolwiek halasu.Nie odczuwalem zadnych szarpniec lancucha.Fakt,ten przelacznik migaczy nie zachwycil mnie,podobnie jak GS-ie.Wyswietlacz biegow jest bardzo pomocny i czytelny.Dokladajac grzane manetki mamy moto gotowe na chlodniejsze dni.Faktycznie czuc,ze jest cieplej na lewym udzie,ale bez przesady,jak ktos to gdzies opisywal.Jest poprostu troszeczke cieplej,ale w zadnym wypadku nie goraco.Zastanawia mnie tylko sprawa z oponami.Sa one bezdetkowe z jak sie domyslam indeksem predkosci do ilus tam.Nie wiem jak bedzie wygladala sprawa zamiany ich na kostki.Czy wystarczy nakleic w miejscu widocznym dla kierowcy naklejki ograniczenia predkosci do indeksowej?Tak robilem w 990-tce i byl spokoj.Druga rzecz to czy da sie uzywac dentek?Otwory w obreczy z tego co wiem na wentyl do bezdetkowych sa inne niz na wentyle w dentkach.
|