Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.04.2013, 10:01   #9
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Sławekk Zobacz post
Biały mam nadzieję, że po przeróbce zrobisz rzetelny test w offie, w którym odpowiesz na kilka nurtujących mnie pytań:

- jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ? (ogólne wrażenia)
- jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ?
- jak jest na piaskach ?
- jak jest z wyjazdem z błota itp. ?
- jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ? (np. awaryjne przed przeszkodą)


Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń


W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki.
No i nie wytrzymałem ...
Zestaw opon: przód PIRELLI MT21 90/90/21, tył PIRELLI SCORPION MX EXTRA 120/100/18

Ten zestaw opon w teren to bajka.
Kałuże, mokra trawa, rozjeżdżone błoto, podjazdy po w lesie, pochylone i śliskie polne drogi, pole orne, teren podmokły, itd. nie do zatrzymania - jak to mówią "banan nie schodzi z gęby".
Jedynie śnieg minie zatrzymał.

Jak dla mnie warto.

Jedyny względny minus to wysokość. Ja osobiście mogę zapomnieć o podparciu się dwoma nogami. Jeszcze nie mierzyłem, ale jest wyżej niż kumpla KTM 990S na oponie TKC.

Video niestety nie mam bo jeździłem sam.


__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem