Cytat:
Napisał Sławekk
Biały mam nadzieję, że po przeróbce zrobisz rzetelny test w offie, w którym odpowiesz na kilka nurtujących mnie pytań:
- jak ciężka AT z taką oponą zachowuje się w terenie ? (ogólne wrażenia)
- jak jest ze stromymi podjazdami, czy moto wciąga się ?
- jak jest na piaskach ?
- jak jest z wyjazdem z błota itp. ?
- jak jest z wytracaniem prędkości w terenie ? (np. awaryjne przed przeszkodą)
Interesuje mnie test w offie, przez duże "O" - drogi szutrowe pomiń
W końcu czy poprawa jest zdecydowanie odczuwalna i warta zainwestowanej gotówki.
|
No i nie wytrzymałem ...
Zestaw opon: przód PIRELLI MT21 90/90/21, tył PIRELLI SCORPION MX EXTRA 120/100/18
Ten zestaw opon w teren to bajka.
Kałuże, mokra trawa, rozjeżdżone błoto, podjazdy po w lesie, pochylone i śliskie polne drogi, pole orne, teren podmokły, itd. nie do zatrzymania - jak to mówią "banan nie schodzi z gęby".
Jedynie śnieg minie zatrzymał.
Jak dla mnie warto.
Jedyny względny minus to wysokość. Ja osobiście mogę zapomnieć o podparciu się dwoma nogami. Jeszcze nie mierzyłem, ale jest wyżej niż kumpla KTM 990S na oponie TKC.
Video niestety nie mam bo jeździłem sam.




__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.