Cytat:
Napisał Dzieju
No i nie napisałeś o prędkości max i czasie rozpędzania ...
|
Nie napisałem, ponieważ Vmax nie jest dla mnie istotną kwestią. Celem sprawdzenia poleciałem około 180, ale moim zdaniem, jest już za dużo na ten motocykl. Przy przelotach jeżdżę około 130 i rzadko przekraczam 150.
Cytat:
Napisał Dzieju
Przy okazji do 03 są nawet 36 zębów tylko że przy ruszaniu trzeba by się pewnie nogami odpychać..... nooo ale z dużej górki i z wiatrem to 200 spokojnie da radę.
|
Do 04 i 07 też są 36z i nawet miałem taką w łapach, a wrodzona ciekawość nie pozwoliła mi tego nie przetestować: Tak więc nie poleci 200, a piąty bieg jest po za zasięgiem mocy (układ 16z-36z) Wrzucając piątkę dało się jedynie utrzymywać prędkość w granicach 130.
To, też w tej chwili będę wrzucał na tył 43 zęby i się przekonam czy trafię w ideał

Swoją drogą, można powiedzieć, że osiągnąłem już poziom HARD

w testowaniu tylnych zębatek (36, 40, 43-będzie na ten sezon, 45, 49) Przednia miałem zawsze oryginalna.
Aha - wszystkie testy prowadziłem na RD07.