Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.03.2013, 10:17   #7
bliźniak
droga jest celem
 
bliźniak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
bliźniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
No i nie napisałeś o prędkości max i czasie rozpędzania ...
Nie napisałem, ponieważ Vmax nie jest dla mnie istotną kwestią. Celem sprawdzenia poleciałem około 180, ale moim zdaniem, jest już za dużo na ten motocykl. Przy przelotach jeżdżę około 130 i rzadko przekraczam 150.

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Przy okazji do 03 są nawet 36 zębów tylko że przy ruszaniu trzeba by się pewnie nogami odpychać..... nooo ale z dużej górki i z wiatrem to 200 spokojnie da radę.
Do 04 i 07 też są 36z i nawet miałem taką w łapach, a wrodzona ciekawość nie pozwoliła mi tego nie przetestować: Tak więc nie poleci 200, a piąty bieg jest po za zasięgiem mocy (układ 16z-36z) Wrzucając piątkę dało się jedynie utrzymywać prędkość w granicach 130.

To, też w tej chwili będę wrzucał na tył 43 zęby i się przekonam czy trafię w ideał Swoją drogą, można powiedzieć, że osiągnąłem już poziom HARD w testowaniu tylnych zębatek (36, 40, 43-będzie na ten sezon, 45, 49) Przednia miałem zawsze oryginalna.
Aha - wszystkie testy prowadziłem na RD07.
__________________
RideNow!

Ostatnio edytowane przez bliźniak : 06.03.2013 o 10:19
bliźniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem