Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.02.2013, 13:27   #31
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Ja osobiście mam takie dziwne odczucia: Mój LC4 był dosyć brutalny w oddawaniu mocy, szczególnie na mechanicznym gaźniku, do tego troszkę chimeryczny. Zdarzało mu się czknąć, sprzęgło minimalnie ciągnęło, do tego potężny wykop od niskich obrotów powodował że motocykl w mieście jeździł "na szarpanego". Dobrze kiedy chciało się dawać w palnik i być nie grzeczny, ale kiedy chciało się spokojnie potoczyć przez miasto do roboty, albo szukać przyczepnośći w terenie na śliskiej trawie- to był męczący. Obecne EXC 520 wydaje mi się bardziej ułożone. Mniej szarpie, chodzi płynniej, przy tym mocy mi nie brakuje (nie wiem z którego biegu idzie na gumę ale na pewno idzie). Ponieważ mam koła SM może czasem założę - na miasto gdy codzienna jazda skuterem do roboty mi się znudzi.. Ale jak ja będę wyglądał w pantoflach i marynarce....

odpowiadając na pytanie zawarte przez autora:
-ADV różni się szczegółami od zwykłego LC4 z tych lat (bak , kanapa, hamulce, owiewka)
-Na Twoim miejscu kupił bym "zwykłego" lc4 i ewentualnie doposażył w bak
-Jako jeden i jedyny motocykl to dobry pomysł - tylko kup "lalkę"
pozdr
__________________
Enduro i ADV

Ostatnio edytowane przez motormaniak : 07.02.2013 o 13:32
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem