Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06.02.2013, 21:21   #6
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 14 min 43 s
Domyślnie

Mój LC4 620 EGS 140kg szedł nawet z 4 na koło przy 100km.h jak się dobrze szarpnęło. Przełożenia 16/42 czyli do 180km/h szło go rozpędzić.
Z 1,2,3 z samego gazu. Z 4 na stojąco z gazu. Przy przełożeniach 16/47 szedł z każdego biegu z gazu nie zaleznie od pozycji kierowcy.
Miałem gaźnik dell'orto + dysze od SC (główna 195, oryginalnie było 155)+ wydech HXC + otwarty filtr powietrza.

ADV ma cięższy przód ale w zależności od przełożeń z 2 i 3 trójki spokojnie powinien iść. Jak chcesz z wyższych biegów aby szedł należy: założyć KEIHINA + głowicę HF + wydech przelot i masz jakieś 60KM. Jak coś to mogę podrzucić co należy zrobić aby mieć 78KM i 78Nm, ale to już $$ Tyle wycisnęło ABP z silnika 660cm3.
Zmiany na 78KM to:
- zawory 33 i 38mm
- inne sprężyny zaworowe
- 45mm gaźnik MIKUNI
- filtr KN
- nowy komplety wydech wyścigowy
- odelżony wał
- chłodnica oleju

Domowy i sposobami myślę, że 65KM jest do osiągnięcia przy wymianie gaźnika, kompletnego wydechu, otwarcia filtra powietrza, głowica HF.

Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 06.02.2013 o 21:28
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem