Cytat:
Napisał zimny
Nie. Chodzi o punkt w którym motocykl się podeprze na boku. Te wysokie musiałyby być po 20cm od plastików żeby ochronić kierownicę. Takie niższe jak są kilka cm odsunięte to przy glebie są na środku ciężkości i kiera nawet jak obije się o asfalt to nie bierze na siebie masy motocykla.
|
A już chciałem wykład z geometrii zrobić a tu Zimny po ludzku wyjaśnił.
Jak ktoś zachwala swoje "rurki" to zawsze pytam czy odważy się popchnąć swój motocykl na bok żeby się przewrócił , to jest podstawowy test funkcjonalności a nie tylko wożenia paru kg więcej.
Żeby się już dalej nie rozpisywac dla mnie coś co montuję ma działać a nie tylko być a działanie traktować jako coś przy okazji.
Jak coś prawie działa i nie zabezpiecza wszystkiego co powinno (pomijam szczególne sytuacje) to nie jest warte wydanej kasy.
Miłego gmolowania.