Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  sowizdrzal
					 
				 
				Procedura zwrotu kasy za Larka 35AT zaczyna być lekko denerwująca. Tak długo,  
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic  
nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów....  
Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany  
do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem  
(o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.  
			
		 | 
	
	
 
Walki o zwrot kasy za Larka 35 AT ciąg dalszy, niestety... 
Producent LARK POLSKA twierdzi, że należność zwraca sprzedawca, pomimo 
że naprawy była z gwarancji, a nie z umowy sprzedaży konsumenckiej. 
Sprzedawca oczywiście olewa. Już 3 miesiące czekam na pieniądze. 
Konsultowałem się z 
rzecznikiem praw konsumenta, podobno gwarant nie ma prawa odesłać 
mnie po pieniądze ,,na księżyc'', bo wynikać to może wyłącznie z jego umów z innymi firmami, 
a nie z Kodeksu Cywilnego. 
Cholera, już nie bardzo wiem co robić, zostaje chyba tylko Inspekcja Handlowa albo sądy (cywilny, konsumencki). 
Podpowiedzcie coś, plisss...