Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  sowizdrzal
					 
				 
				No i sypią się Larki....  
W końcu zdecydowałem o odbiorze gotówki za urządzenie, ale i to idzie jakąs chorą  
ścieżką: najpierw serwis wystawia pismo do producenta, producent do sprzedawcy,  
sprzedawca (bogu ducha winny) musi oddać pieniądze klientowi, a Producent oddaje jemu.  
Oczywiście załatwiać i koordynować musi to wszystko klient....  
			
		 | 
	
	
 
Procedura zwrotu kasy za Larka 35AT zaczyna być lekko denerwująca. Tak długo, 
jak sprzedawca nie wystąpi do Lark Polska o fakturę korygującą, tak długo Lark Polska nic 
nie może (podobno) zrobić. A sprzedawca ma to gdzieś, nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonów.... 
Czy ktoś z Was zna konkretną podstawę, na mocy której sprzedawca detaliczny jest zobowiązany 
do podjęcia takich działań? Albo podstawę, która reguluje umowy między nim a producentem 
(o łańcuchu dystrybucji, czy tak jakoś...). Z góry wdzięczny za pomoc.