Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16.10.2012, 11:19   #3
Robin
 
Robin's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
Robin jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał koles_02 Zobacz post
hmm niczym innym niż wskaźnik Afryki się nie sugerowałem.
Od całego motonga ciepło biło mocno a w chłodnicy aż się gotowało.
Czyli po zastanowieniu tak jakby pompa wody nie ruszała płynem w obiegu. A chyba za to odpowiada elektryka a na moje to powinien czujnik w termostacie odpalić pompę wody, termostat otworzyć duży obieg, a czujnik w chłodnicy na dole odpalić wiatrak.
A tu ewidentnie wiatrak nie chodzi.

Jak źle myślę to mnie poprawcie.
- W jaki sposób ten czujnik miałby odpalać pompe wody? Zakładasz że pompa wody w Afryce jest napędzana silnikiem elektrycznym
- Druga sparawa, to gdyby pompa wody wogóle nie ruszała to i woda w chłodnicy by Ci sie nie zagotowała.
- Czujnik w obudowie termostatu daje jedynie sygnał na wskaźnik temperatury który mamy na zegarach i który jest tylko informacją dla kierownika motonga. To nie układy wtryskowe, żeby miało być inaczej.
- Jedyne co sie zgadza to to, że czujnik w chłodnicy załącza wiatrak - przy określonej temperaturze zwiera styki wiatraka.

Ja tam bym stawiał na: 1. zawalony układ chłodzenia - trzeba by go porządnie przepłukać - może ktoś wcześniej używał zwykłej wody - to może być zakamieniony, 2. padająca pompa wody lub 3. przedmuch w którejś z głowic między cylindrem a kanałem wodnym.

A tak najbardziej prawdopodobne to mi sie wydaje, że pewnie masz wszystko w porządku tylko zakładasz że wskazówka powinna w Afryce stać nieruchomo jak w samochodzie, a to se tak ne da.
W końcu dochodzi Ci ta wskazówka do czerwonego pola czy zawsze tylko prawie? Bo na 3/4 skali to i u mnie dochodzi jak sie zakopie gdzieś w polu.

Ostatnio edytowane przez Robin : 16.10.2012 o 11:25
Robin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem