Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.08.2012, 10:10   #9
jurek
 
jurek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 111
Motocykl: X-challange, CRF1000l
jurek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 18 min 33 s
Domyślnie

Cześć,

Ponieważ były pytania dotyczące przygotowania motocykli to:

1. montaż roadbooka elektrycznego z podświetleniem - my wybralizmy firmę portugalską F2R (dobra jakość za dużo niższą cenę niż MD), roadbook zamontowałem na kierownicy (mocowania dostępne z F2R), zasilanie przez stacyjkę przez bezpiecznik, sterowanie przykręcone z lewej strony kierownicy pomiędzy gripa a włącznik świateł/kierunkowskazów.

2. montaż Ico - metromierz, wyświetlacz zamontowałem nad roadbookiem, zasilanie przez stacyjką przez bezpiecznik, czujnik zamontowany w zacisku przedniego hamulca a magnes wklejony na piaście, sterowanie przykręcone z lewej strony kierownicy pomiędzy gripa a włącznik świateł/kierunkowskazów.

3. przewóz zasilający do nadajnika GPS pociągnięty do kierownicy bezpośrednio z akumulatora,

4. opony tył - Mitas C04, przód Pirelli Scorpion Mid Hard. Ilość opon na taki rajd - tył 1x, przód 2x. Sprawowały się bardzo dobrze na tamtejsze warunki (głównie kamienie). Dołożyłem trzymaki na przód i tył (w ex-factory nie ma)

5. Detki - najgrubsze jakie znalazłem, My zrezygnowaliśmy z mussów (kwestia finansowa) ale to był błąd. Niestety złapaliśmy a właściwie ja dwa razy gumę.

6. Zębatki standard - 15 / 45, Ostatnio przetestowałęm na Ukrainie kombinację 15 / 48 (trzeba łańcuch wydłużyć o jedno ogniwo) i jest rewelacja. Moto nadal szybkie na szosie a w terenie biegi nie są już takie "długie".

7. Ogólne przesmarowanie, sprawdzienie łożysk itd,

Poza tym można takie rajdy pojechać na fabrycznych moto oczywiście nie licząc montażu roadbooka i metromierza.
Ja jeszcze u Olki zmieniałem sprężyny na przód 5.2N/mm (std 5,4) a tył 75N/mm (std 80) - bo przecie lekka jest

Pozdr Jurek

Ostatnio edytowane przez jurek : 27.08.2012 o 10:21
jurek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem