Cześć,
Ponieważ były pytania dotyczące przygotowania motocykli to:
1. montaż roadbooka elektrycznego z podświetleniem - my wybralizmy firmę portugalską F2R (dobra jakość za dużo niższą cenę niż MD), roadbook zamontowałem na kierownicy (mocowania dostępne z F2R), zasilanie przez stacyjkę przez bezpiecznik, sterowanie przykręcone z lewej strony kierownicy pomiędzy gripa a włącznik świateł/kierunkowskazów.
2. montaż Ico - metromierz, wyświetlacz zamontowałem nad roadbookiem, zasilanie przez stacyjką przez bezpiecznik, czujnik zamontowany w zacisku przedniego hamulca a magnes wklejony na piaście, sterowanie przykręcone z lewej strony kierownicy pomiędzy gripa a włącznik świateł/kierunkowskazów.
3. przewóz zasilający do nadajnika GPS pociągnięty do kierownicy bezpośrednio z akumulatora,
4. opony tył - Mitas C04, przód Pirelli Scorpion Mid Hard. Ilość opon na taki rajd - tył 1x, przód 2x. Sprawowały się bardzo dobrze na tamtejsze warunki (głównie kamienie). Dołożyłem trzymaki na przód i tył (w ex-factory nie ma)
5. Detki - najgrubsze jakie znalazłem, My zrezygnowaliśmy z mussów (kwestia finansowa) ale to był błąd. Niestety złapaliśmy a właściwie ja

dwa razy gumę.
6. Zębatki standard - 15 / 45, Ostatnio przetestowałęm na Ukrainie kombinację 15 / 48 (trzeba łańcuch wydłużyć o jedno ogniwo) i jest rewelacja. Moto nadal szybkie na szosie a w terenie biegi nie są już takie "długie".
7. Ogólne przesmarowanie, sprawdzienie łożysk itd,
Poza tym można takie rajdy pojechać na fabrycznych moto oczywiście nie licząc montażu roadbooka i metromierza.
Ja jeszcze u Olki zmieniałem sprężyny na przód 5.2N/mm (std 5,4) a tył 75N/mm (std 80) - bo przecie lekka jest
Pozdr Jurek