kurcze nie wiem jak to działa ale pewnie jedyna zaleta tego tempomatu to to że nie trzeba trzymać manetki ręką tylko przyciskać nadgarstkiem. osobiście używam trochę innego typu tempomatu bo w sumie używa się go raczej na przelotówkach (autostrady i drogi asfaltowe).
ogólnie proste rozwiązanie zamiast ciężarka kiery zakłada się śrubę z lewym gwintem przy manetce gazu, śruba jest oczywiście odpowiednio podtoczona żeby nie blokowało przypadkiem manetki. po dokręceniu nakrętki można sobie zluźnić rękę z kierownicy całkowicie.
przetestowane 100% na autostradach Turcji, Węgier, Serbii itd. śrubka w nakrętce służy do ustawienia siły potrzebnej do kręcenia nakrętką
__________________
ktoś zaczął produkować podrobione wino Bieszczady, a fuj
Ostatnio edytowane przez tadelo : 19.06.2012 o 16:50
|