Cytat:
Napisał motormaniak
Ja raczej zadaje sobie inne pytanie : czy lepiej przerabiać afryke, ładować kase w silnik, zawieszenia, czy lepiej za te kase kupić sobie inny motong lub drugi stanowiący uzupełnienie do afryczki. Ja poszedłem tą drugą ścieżką.
|
To prawda , ale nie do końca. Motormaniak poszedł tą drogą , ale w jedną stronę. Co mam na myśli ano to że sam uskarżał się że załadowaną AT z pasażerem nie da się komfortowo podróżować z prędkością 140 - 160
Brak przyśpieszeń przy wyprzedzaniu i spore zużycie paliwa to ogólnie bolączki jazdy po dobrych drogach. Jego droga to DRZ 400 ale w stronę hardcoru a droga w przeciwnym kierunku to może wiadro 1000 albo TDM 900 czy
V-
Strom 1000- oto jest pytanie. to tylko dylematy zakupowe.
No to policzmy rozwiązania Motormaniakowe:
DRZ 400 (świeża używka) 10 000
AT 10 000
Varadero 1000 ( po 2003 ) 16 000
To ile chłopy mamy? 36 000 idąc tą drogą to po co mieć aż trzy motongi jak za 36 000 mamy
NOWEGO F 800 GS lub w dobrym stanie
LC 8 990
Myślę że pod dobrym kierowcą w/w motocykle łączą w sobie aż trzy różne motocykle. To wszystko nic większym problemem jest to, że jak nabędziemy BMW & KTM to tego wspaniałego forum nie będzie. Ja tego nie chcę a Wy

?