Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27.02.2012, 13:23   #14
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Raczej nie za bałdzo. łańcuch będzie szedł ukosem, a to nie jest zdrowe. Niestety/stety trzeba by zębatkę mocować tam gdzie powinna pracować.
W zeszłym roku zeszlifowałem sobie stare zabezpieczenie zębatki i zrobiłem z niego podkładkę między zębatkę a zabezp (zębatka była dociśnięta do końca wałka przy silniku-zdrowy wieloklin). Łańcuch hałasował i zaczął ocierać o karter.
Ustawiasz zębatkę dokładnie w tym miejscu w którym powinna być, tak żeby łańcuch szedł równo, mierzysz odległość od płaszczyzny zebatki do końca wałka, na ten wymiar dorabiasz flanszę ze starej zębatki, przyspawujesz ją w kilku miejscach po obwodzie do nowej, a następnie kładziesz spaw że tak to nazwę doczołowy na wałek-stara zębatka po obwodzie wałka w 3 -4 punktach najlepiej chyba TIGiem. Myślę, że powinno działać, nic się i tak nie traci skoro wałek i tak jest do wymiany, po prostu odkładamy wymianę wałka w czasie, skoro np silink jest ok nie ma sensu rozpieprzać całego silnika po to żeby tylko zmienić wałek. Na takich spawach można przehulać parę sezonów i w momencie jak będziemy robili cały remont można będzie wymienić wałek. No ale to moje subiektywne zdanie, każdy zrobi jak zechce ot co.
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 27.02.2012 o 13:25
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem