Cytat:
Napisał rambo
AT na dobrym kominie, z mojego doświadczenia tylko, powinna mieć lepszy dół wlaśnie od samego początku. Ostatnio co przekładałem to z oryginału na venom motad, bez końcowego dB killera. Tylko na tej wstępnej zwężce. Gażniki dobre, ale ustawione książkowo +0,25 obrotu na dawce paliwa. Pojechałem tylko na kebab pare bloków dalej. Różnica między motad venom a serią to jak TDI i diesel wolno ssący. Ogromna elastyka od samego początku.
|
Czyli moje spostrzeżenia są podobne. Wcześniej ładnie jechał tylko około 3-5tys obr, a reszta to jakaś taka zamuła była. Poniżej 3tys szarpał, a powyżej 6tys w ogóle nie przyśpieszał. Teraz od 2tys bez szarpania aż do 8,5tys, jednak koło 3tys czuć, że jest słabiej troszkę z ciągiem . Ja nie wiem co siedzi w moich gaźnikach bo od kiedy kupiłem moto jeszcze ich nie dotykałem. Na pewno ustawienia śrubki pójdą o 0,25+-0,5 obr na dawce paliwa.