Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.01.2012, 18:11   #7
siwy
 
siwy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,498
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 2 tygodni 2 dni 10 godz 31 min 51 s
Domyślnie

http://kolyaska.pl/ tu są opisane wszystkie modele. Napęd na kosz miały MW-650 i MW-750 oraz Dniepry MT-16. MW to wojskowe modele, najlepszy to 750. Wygląda jak K-750 ale jakościowo podobno dużo lepszy no i ma napęd na kosz z blokadą, uchwyty na karabin itp. Zasadniczo w ruskach występowały 3 rodzaje silników: dolniak w M-72, K-750 i MW-750, górniak 650 w uralach, i górniak 650 w dnieprach. W różnych generacjach różniły się one osprzętem i detalami. Wszystkie silniki i skrzynie są kompatybilne ze wszystkimi modelami rusków. Różnice są tylko w długości skrzyni biegów przez co nieraz przy przeszczepie trzeba zmieniać długość wałka kardana. Skrzynie ze wstecznym były zasadniczo w dnieprach, ural miał tylko chyba jeden model z ostatnich lat produkcji. Wszystkie pozostałe są bez wstecznego. Instalacje w starszych sprzętach były 6v (prądnica taka sama we wszystkich), 12V zaczęli robić w dnieprach MT-10 i uralach m-67 czyli gdzieś w latach 80-tych.
to tak z grubsza, reszte doczytach na stronce. jest jeszcze forum o ruskach: http://forum.redmotorz.eu/
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem