Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.01.2012, 08:54   #2
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 686
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 21 godz 13 min 12 s
Domyślnie

Witam,

Potwierdzam zdanie szanownych przedmówców w sprawie Junaka. Żeby Janka dobrze zrobić, trzeba być baardzo skrupulatnym, cierpliwym i sporo się dowiedzieć o jego bolączkach. Da się zrobić wszystko - uszczelnić, zrobić sprzęgło, prądnicę, iskrownik, automat biegów czy wyjść z innych jankowych furii, ale to wymaga masę czasu, kasy i pracy. Jest już wiele ciekawych patentów czy rozwiązań niwelujących te znane bolączki, co najważniejsze, sprawdzających się w eksploatacji. Choć jak to klasyk, potrafi czasem zaskoczyć i pokazać właścicielowi swój charakterek

Odnowienie będzie porównywalne kosztowo z większością klasyków, również zagranicznych - części, obróbka mechaniczna, chromy, lakiery, to grube tysiące i setki godzin pracy. Nowe zamienniki na rynku są często gorszej jakości niż używane oryginały. Większość używek na rynku jest wyeksploatowana do granic. A nawet fabrycznie nowe oryginały z epoki, do których akurat ja szczęśliwie miałem dostęp, nie były gotowe do montażu bez ich weryfikacji i często poprawek.

Junak jest teraz w modzie, a co za tym idzie i w cenie. Ma też swoich wiernych fanów i znawców, np. w Dzikim Junaku. Jak się na Junaka zafiksujesz, to Twoja sprawa, ale wydaje mi się, że rusek będzie lepszy na pierwszego weterana. Tu też jest masa shitu, ale żeby poćwiczyć, to dobry materiał.

A dla chcącego, nic trudnego
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg M10.jpg (274.8 KB, 12 wyświetleń)
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem