Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.01.2012, 00:32   #32
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pablo1 Zobacz post
Prosze cie nie ośmieszaj sie. Chyba nie wiesz co mówisz. Ok junak jest przewymiarowany, zbyt ciężki jak na 350, jest wykonany ze słabych materiałów bo lepsze w tamtych czasach nie były dostępne ale nie mów mi ze rusek jest prostszy i solidniejszy bo nie jest.
O widać, że tematyka Junaka, bardzo ci na emocje działa. Mi aż tak bardzo nie, ale co do stwierdzenia że Kśka jest prostszym motocyklem do złożenia dla kogoś kto chce zacząć zabawę w weterany się nie wycofam. O ile w przypadku ramy i zawieszenia, generalnie różnic wielkich nie ma co do poziomu skomplikowania konstrukcji, to w przypadku silników i napędu Junak jest bardziej upierdliwym od Kaski sprzętem do naprawy, chociażby wspomniana wcześniej prądnica, iskrownik, rozrząd, czy uszczelnienie wałka kopniaka, układ smarowania. Kaśka mimo, że ma jeden garnek więcej ma prostrzą budowę, prostrze rozwiązania wynikające chociażby ze wzdłuznego ustawienie silnika, konstrukcji rozrządu, czy układu smarowania, napędu iskrownika. jak tego nie zauważasz to trudno, ok kochasz bardziej Junaka, nikt Ci tego nie zabrania, ale jak już stawiasz jakąs tezę to daj jakieś argumenty.
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 25.01.2012 o 01:34
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem