Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09.01.2012, 14:22   #26
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

W 2T jest mało do wymiany. Tłok raz na jakiś czas, jak nikasil nie ucierpi i cylinder trzyma wymiar, to tylko tłok robisz. Nie ma skomplikowanej głowicy, rozrządu i układu olejowego. EXC są homologowane i da się je zarejestrować normalnie. Do tego są lekkie i wściekłe. Jak 200 nie da rady to lepiej 250, ale to ma jeszcze więcej jadu i już trzeba trochę ogarniać takie sprzęty. No i musisz pamiętać o tym, że trzeba robić mieszankę do zweitakta przy każdym tankowaniu.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem