Mam odmienne zdanie na temat varadero , zapewne jest to spowodowane tym że nie jeździłem nim z kuframi i pasażerem . Uważam jednak że jest to optymalny motocykl do turystyki asfaltowej , ale to moje zdanie , więc nie będę wdawał się w dyskusje i udowadniał dlaczego mam racje . 
Napiszę tylko o przypadłości gaśnięcia , ponieważ 90% użytkowników tego motocykla nie ma bladego pojęcia dlaczego czasami tak sie dzieję . 
Przyczyną jest wtrysk tzn : w momencie lekkiego dodawania gazu ( szczególnie podczas zawracania ) , dawka paliwa podawana do cylindra jest zbyt duża , co powoduje zarzucenie świecy i z tego powodu potrafi zgasnąć silnik . Rozwiązanie jest bardzo proste , świece irydowe . 
Miałem dwa viadra , którymi przejechałem kilkadziesiąt tys/km i jeśli kiedyś powrócę do turystyki asfaltowej , to kupie następne .  
Nie będę się rozpisywał o tym że seryjne zawieszenie jest do bani w każdym motocyklu , po za pomarańczą ( choć i to trzeba odpowiednio umieć ogarnąć i zestroić ).  
Rozwianie problemów zawieszenie w viadrze , wiąże się z wymianą sprężyn na progresy i dobranie odpowiedniej gęstości oleju na przodzie i wymianie tylnego mono na Ohlinsa .  
Vardero nigdy nie było i nie będzie motocyklem enduro . 
Można wodę z kibla pić , tylko po co ?  
Zdrowia .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				 
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
			  
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez Adagiio : 11.10.2011 o 10:34
					
					
				
			
		
		
	 |