Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Dzieju
					 
				 
				Rambo ja się tam nie znam ale np 1200GS sporo wolniejszy i do setki bo Vmax pewnie zbliżony. 
Nie trafiłem na stronę z wszytkimi motocyklami i ich danymi technicznymi. 
Może podaj przykłady szybszych turystyków nie spotrowych motocykli niż wiadrowe 3.6sek do 100 , z pewnością masz już konkretne przykłady.Np VFR800 110KM robi 3.1 ale to inna bajka. 
Dla utrudnienia może niech będą tak samo wygodne , tak samo elastyczne ,  żeby było ciekawiej conajmniej tak samo bezawaryjne...... no dobra już nie będe ci utrudniał . 
Wystarczy tylko przyśpieszenie do 100 jako wykładnik 
			
		 | 
	
	
 
Podzielić się mogę tylko tym co sam sprawdziłem
1. Masa załadowanej varaderki 

2. Szerokość z kuframi  

3. Fatalne zestrojenie tylnego zawieszenia w varaderce. W tych przed 2003 dobija a po 2003 jakby moto był na sztywno. W tych starszych dobija tez przód na większych dziurach. 

 Narzekałem ja i pasażerowie
4. Wyłączanie się silnika przy manewrach na półsprzęgle w varaderce, choć tu obarczył bym wtrysk. 

5. W ciepłe dni tylny gar grzeje jaja na twardo  

 Chłodnie z boku jak zaczną mielić to też nie jest ciekawie. 
6. kanapa nadaje się do offu tak jak całe varadero. 

 twarda jak na rodeo i wrzyna się uda.
7. Plastikowa osłona silnika 

8. Nie widać co się dzieje przed przedni kołem 

9. Nie wiem jak w gażnikowej ale w tej nowszej zestrojenie skrzyni jest fatalne. Jedynka za długa. Dwójka za wysoko a na 6stce pali wiecej przy jeździe z kuframi i pasażerem niż na piątce i ciężko cokolwiek wyprzedzić 

10. Prześwit pod silnikiem 
Kupisz Dzieju co bedziesz chciał. Tu masz moje 10 pkt na NIE