Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.10.2011, 20:50   #3
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Taka rzeźba, to jednak gigantyczne koszty, a efekt nie do końca oczywisty... ostatnio bawiłem się z samymi gaźnikami w moim SV 650 i niby teoretycznie powinno grać a w praktyce okazuje się, że lipa...a co dopiero o tak powaznych ingerencjach, jak tłoki, zawory itp.... to już łatwiej kupić jakiś cały piec... jedyne co podchodzi do ramy Afry to albo rzędowy twin, albo V2 o nie dużym kącie rozchylenia cylindrów, taki silniki to robi KAT w LC8, Super Duke, albo BMW w GS 800 ,F800 no i jeszcze wcześnie wspomniany Kawasaki ER6.
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 05.10.2011 o 20:53
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem