Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05.10.2011, 08:52   #11
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 50 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szparag Zobacz post
Ale to już nie będzie Honda, afra nigdy nie miała jadu, nigdy nie miała super zawiasu, ale zawsze wracała i tu jest pies pogrzebany.
I dlatego myślałem o opcji silnika od Varadero (bo równie niezawodny ponoć). Choć to nieco problematyczne jest.

Kontynuując wątek - poszukując silnika do AT widzę że nie jest z tym łatwo. Z drugiej zaś strony znalazłem chyba ze 3 sztuki silników od Trampka 700, roczniki 2009 z przebiegami 10-15kkkm.

I tu pytanie - zakładam że włożenie trampkowego silnika do AT to już dużo mniejsza rzeźba. Moc ta sama, osiągi pewnie podobne - tyle że silnik prawie nowy.

Może to jest recepta na przedłużenie żywota AT? Czy raczej jest to rzeźbienie w g.... i lepiej kupić używany piec, ew. zrobić porządny remont i jeździć...
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem